Viime viikko oli kiireinen lähinnä siksi, että lomakkeiden kanssa tuntui olevan hirveästi vaikeuksia ja kaikki tuntui yksien papereiden takia kaatuvan päälle. No ylireagointiahan se oli, mutta kuitenkin. Olin väsynyt ja kärtyinen, ja silti heräsin joka aamu katsomaan Serranon perhettä. No se on kyllä ihastuttava iloruiske aamuun. :) Ainut huono puoli on, että alan omaksua jotain espanjalaisia fraaseja ja sekoitan ne varmaan Italiassa pienessä päässäni ja alan puhua jotain käsittämätöntä kieltä. ;)

Lopultakin asunto Perugiassa on hankittu, maksettu ja varaus varmistettu. Passikuvat on otettu. Niistä tuli muuten yllättävän söpöjä, kun ei tarvinnut ottaa virallista passia varten kuvaa. Samoin Tatun avustuksella sain Venetsiaan lähtevät hakemukseni sähköiseen muotoon, ja olen siitä hyvin kiitollinen. Lähetin ne sähköpostilla ja seuraavana päivänä myös postissa. Sen suhteen kaikki pitäisi olla ok.

Laitoin tekstiviestiä yhdelle vuosien takaiselle Italian tutulle. Selvisi, että hän opiskelee lähellä Venetsiaa, ja että hänen hyvä kaverinsa opiskelee samassa yliopistossa, johon olen menossa vaihtoon. Mukava sattuma. Nyt ainakin tiedän, että siellä on joitain tuttuja kasvoja, ja he mahdollisesti voivat auttaa minua asunnon etsimisessä. :)

Pitäisi tällä viikolla käydä opiskelijapalveluissa kysymässä kielikurssirahasta ja opintotuesta. Pitäisi myös pyytää uusi lasku, jolla voin maksaa ylioppilaskunnan jäsenyyden, kun nähtävästi olen kadottanut sen alkuperäisen. Voi tosin olla, että se tulisi jossain vastaan, kun vähän viitsisin katsella. Nytkin mulla vaan on tossa sohvalla yhden laatikon sisältö. Jostain se siivous on aloitettava. ;)

Mulla oli tosi hauska viikonloppu kavereiden kanssa. Tuli vaan sellaisia nostalgisia tunnehetkiä, että voi ei, mun tulee niin paljon ikävä noita kaikkia ja tätä kaupunkia. Niin tuleekin. Varmasti ja paljon! Onneksi on hyvä tietää, että Italiaan mä lähden vaan käymään ja tänne voin palata aina takaisin. :)