Mielenkiintoista. Tämä ei antanut minun lisätä kirjoitusta, kun käytin Firefoxia. Piti siis siirtyä ie:hen. No, omalla koneella mulla on Safari, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Yllättäen Macin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. :) <3

Oli tarkoitus vastata vaan ihmisten edelliseen kirjoitukseeni laittamiin kommentteihin, mutta sitten tajusin, että siitä tulee niin pitkä, että yhtä hyvin voin tehdä merkinnän.

Olen miettinyt sitä, että pitäisi soittaa YTHS:lle ja kysyä ainakin rokotteista. Jäykkäkouristusrokotukseni lienee pari vuotta myöhässä. Sen uusiminen on siis ajankohtaista, ja sen jälkeen voisi harkita, pitäisikö ottaa hepatiittirokote. Täytyy kysellä, mitä he YTHS:llä ovat mieltä. Pitäisi kyllä tosiaan hoitaa hampaatkin, mutta tuskin on mahdollista enää saada tarkastusaikaa kesäksi. :( Olisi pitänyt tehdä se ajoissa.

Eilen aloitin mun musiikin siirtämisen koneelle. Se onnistui todella sujuvasti. Koneeni on nopea! Minuun iski myös tietynlainen perfektionismi, kun halusin laittaa kaikki siistiin järjestykseen. Tällä hetkellä ärsyttää, kun iTunes etsi Robbie Williamsin levylle jonkun täysin asiaankuulumattoman levyn kannen, enkä tiedä, miten sen saa vaihdettua. Neuvoja kaivataan Macia opettelevalle, kiitos. :) Jotenkin mun järkevä ajattelu sen suhteen, ettei pidä ostaa vaatteita, kun niitä saa sitten sieltä Italiasta, ei päde musiikkiin ja elokuviin. Taas päädyin tekemään cd.on-tilauksen. No, Pekka lupas pitää huolta mun dvd-kokoelmasta vaihdon aikaan. ;) Tosin hän totesi, että ehkä Tuulankin mielipide on hyvä ottaa etukäteen huomioon. Enkä ole varma, uskallanko antaa aarteitani kenellekään jemmaan.

Lähtöpäiväni riippuu tällä hetkellä siitä, että pääsenkö Erasmuslaisille järjestettävälle kielikurssille. Jos pääsen, niin kurssi alkaa 4.8. Ellen pääse, niin lukukausi Venetsiassa alkaa muistaakseni 14.9. Lähden siis joko elokuussa tai syyskuussa. Molemmissa vaihtoehdoissa on puolensa. Jos lähden vasta syyskuussa, ehdin käydä elokuun töissä, ja on enemmän rahaa. Jos lähden jo elokuussa, niin saan paremman pohjan italian kielelleni ja ehdin nähdä Italiaa monipuolisemmin jo siinä vaiheessa. Samoin tietysti tutustuisin ihmisiin siellä kielikurssilla. No, saa nähdä, miten käy.

Tiedän kyllä, että Italiassa on kampaamoja, mutta hintatasosta ei ole mitään käsitystä. En myöskään ole koskaan (!) itse värjännyt hiuksiani, niin vähemmästäkin sitä stressaa, että mitä kannattaisi tehdä. ;) Vähän ehkä innostaisi värjätä hiukset luumunvärisiksi, kun viime Italian reissulla hiukseni olivat sen väriset. Älyttömin syy ikinä, mutta silti!

Pakkaamisessa minulla on se etu, että olen ollut partiossa. Osaan siis jollain tavalla pakata hyvin vähän. Oon hyvä toteamaan, että en mä tarvi tuota, enkä tuota, enkä tuota.. Sitten perillä tajuan, että olen unohtanut puolet olennaisista asioista Suomeen. No eihän sitä periaatteessa tarvitse kuin rahaa, passin, tietokoneen, ipodin ja kameran. Kaiken muun saa ostettua. Olen miettinyt, että pitäisikö ottaa mukaan makuupussi, koska siinä olisi alussa melko helppo ja mukava nukkua.

Höh, haluaisin lopettaa merkintäni joihinkin laulunsanoihin, kun tein niin viime kerrallakin, mutta nyt ei oikein ole mitään tilanteeseen sopivaa. Ainut, mikä soi päässä on: "so beautiful, beautiful"