Rokotukseen mentäessä kannattaa hinnan lisäksi huomioida se, että kädet tulevat todennäköisesti kipeiksi. Nyt ei huvita tiskata, eikä melkein edes istua koneella, kun sattuu. Mä todella toivon, että huomenna on edes toinen käsi parempi, ettei tarvitse hammasta purren yrittää nauttia Ruisrockista. Muuten Ruisrock on varmaan kesäni kohokohta, kun siellä on melkein kaikki mulle rakkaat bändit. Huomenna se alkaa Stam1nalla. :) No ehkä siitä keikkatunnelmasta saa sen verran adrenaliinia vereen, että kestää tämän kivun.

Tänään töissä päätin, että pidän läksiäiset teemalla sisäilmapiknik. Toivottavasti mahdollisimman moni kavereista pääsee paikalle, niin voi vielä vaihtaa porukalla kuulumiset. :) Yritin myös säätää vuorojani niin, että ehtisin käymään Teuvalla ennen vaihtoonlähtöä, mutta saa nähdä. Ei ihmiset varmaan kovin helposti halua luopua vapaapäivistään, kun niitä on tuolla työpaikassa muutenkin vähän.

Mitäs mulla on vielä tekemättä vaihdon suhteen?
*lääkärin määräämät labrakokeet (meen tiistaina, nyt ei pysty, kun suren käsiäni)
*matkalaukun ostaminen (meen katselemaan ensiviikolla)
*repun ostaminen (sama kuin edellisessä)
*laktoosikapseleiden, maitohappobakteereiden ja kalsium-tableteiden ostaminen
*liittymästä selvää ottaminen
*matkavakuutuksen/matkatavaravakuutuksen hankkiminen (voisin käydä huomenissa IF:llä ihan vaan sen takia, että se on lähin.)
*kelalle ilmoitus opintotuesta (voisin käydä huomenna opiskelijapalveluissa)
*muuttoilmoitus
*mustavalkoisen huivin ostaminen (TARVIN sen)
*kampaaja-ajan varaaminen

Onko noi muka ainoat asiat? Kertokaa, mitä kaikkea olen unohtanut. :) Onneksi sen lisäksi riittää tekemistä, töiden, opiskelun ja muuton suhteen. ;)

Oon myös ihan varma, että mulla tulee eniten kaikista suomalaisista ruoka-aineista ikävä salmiakkipurkkaa. Ehkä pakkaankin matkalaukun täyteen sitä!